Lord of the Shadows

برنامه نویسی و امنیت وب

Lord of the Shadows

برنامه نویسی و امنیت وب

آلودگی

سخن روز: خدایا آلودگی آدمها از حد گذشته ،دنیا رو چند روز تعطیل نمی کنی؟

روزگاری کوروش کبیر فرمود : اهورامزدا, این کشور را از دروغ , دشمنی و خشکسالی محفوظ بدار.

و حالا... دروغ که جز لاینفک زندگی ما شده. دشمن هم که طی سال های اخیر کم نداشتیم. از شانس خوب ما نیز انگار شاهد فرا رسیدن خشکسالی خواهیم بود.

براستی چه بر سر ما آمده؟ روزگاری در اوج بودیم و مایه مباهات جهانیان و امروز؟ گفتنیها گفته شده و اگر گوش شنوایی بوده حتما تا حالا اندکی به فکر فرو رفته.اما آیا روزی خواهد رسید که نسل های بعدی به ما افتخار کنند؟

حسین ( ع )

درسته که مسیحی هستم ولی


حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود اما افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین درد او را بی آبی معرفی کردند! ( دکتر شریعتی )

ای کاش که میتونستیم لحظه ای خودمون رو جای امام حسین میزاشتیم!! اگه میدیدیم بعد تحمل این همه سختی , امت مسلمان اینطور گرفتار فرعیات شدن و بطور کل اصول و حسین وار زیستن رو فراموش کردند چه واکنشی نشان میدادیم؟ آیا تمام سختی های حسین از تشنگی بود؟ یا جهل و نادانی امتی که جد بزرگوارش سالها در جهت شکوفاییش تلاش کرده بود سختتر از هر تشنگی بود؟ آیا حسین بخاطر این کشته شد که منو تو هر سال قمه بزنیم و این طور خرافاتی در وصف او به دروغ مداحی کنیم؟ کاش در مدح حسین خوبی ها و تلاش های او را میگفتیم نه اینکه تلاش کنیم اشک و گریه بقیه رو در بیاریم.کاش برای شناخت حسین کمی مطالعه میکردیم.شخصا دو کتاب حسین وارث آدم اثر دکتر شریعتی و نیز صفحاتی از کتاب تاریخ طبری رو پیشنهاد میکنم.میدونم که با مطالعه همچین کتاب هایی واقعیت عاشورا را متوجه خواهید شد.

ادعا

چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن ؛ با این حال مدام ادعای عشق میکنن

و حالا ف ی س ب و ک

نوبتی هم که باشه نوبت ف ی س ب و ک :دی

تونستم لیست دیتابیس ها و مشخصات کاربراشو بکشم بیرون.. نمیدونم با اطلاعاتش چکار کنم.اگه پیشنهاد خوبی برسه شاید اطلاعات رو بفروشم :دی.شایدم گزارش بدم.نمیدونم چکار کنم.بزودی چنتا اسکرین شات باحال میزارم.. LOL