Lord of the Shadows

برنامه نویسی و امنیت وب

Lord of the Shadows

برنامه نویسی و امنیت وب

وقتی مرگ را به چشم دیدم

همیشه دوست داشتم بجز نوشته های کاری خودم.در مورد موضوعات شخصی هم در وبلاگم مطلب بنویسم.خب الان یکی از اون موارده.اما یکم عجیب و قریب.امروز صبح در منزل تهدید به قتل شدم و چیزی نمونده بود که برم اون دنیا.ماجرا از این قراره که من چند روزی هست که تنها زندگی میکنم.امروز صبح ساعت 6 میان خواب و بیداری از طبقه اول صدای شکستن شیشه اومد.همین که رفتم پایین با یه آدم جانی مواجه شدم که مدام فحش میداد و منو با چاقو تهدید به مرگ کرد.اولش فکر کردم یه خواب وحشتناکه ولی وقتی دیدم داره به سرعت طرفم میاد منم که آخر شجاعتم فرار کردم..البته خدا رو شکر که زودتر از آقای قاتل رفتم تو اتاق و در رو بستم و پنجره رو باز کردم و از همسایه ها کمک خواستم.بعد هم که اقبال به من رو کرد و نگهبانان اومدند طرف رو گرفتند و بعد به پلیس اطلاع دادیم.ولی ماجرای خنده دار اینه که پلیس یه 45 دقیقه بعد اومد :دی..به هر حال که من امروز رو با تهدید به قتل و پیش رفتن تا اون دنیا شروع کردم.و بعدشم اسیر پاسگاه و دادگاه.تا به الان که اومدم خونه.فقط آرزو میکنم اتفاقی که امروز برای من افتاد برای هیچ کسی تکرار نشه.و امیدوارم روزی برسه ( که نمیرسه ) دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام-وبلاگ جالبی دارید-امیدوارم همواره شاداب و موفق باشید
امروز می خوام به شما سیستمی رو پیشنهاد کنم که بازدید وبلاگ شما رو افزایش میده
**تخصص ما بهترین بودن است **
***افزایش سریع بازدید سایت و وبلاگ شما تا600هزار نفر در روز
***شمارشگر وبلاگ خود را منفجر کنید!!!!
***نمایش سایت شما در بیش از هزار سایت و وبلاگ پربازدید ایرانی
***کاملا رایگان و سودمند برای افزایش رتبه گوگل
http://ranknet.mihanblog.com
نکته:حتما ما را به دوستان خود معرفی کنید تا بازدید وبلاگ شما نیز افزایش یابد
مژده:کسانی که لینک باکس رو تا پایان مهر در وبلاگ خود قرار دهند1200بازدید رایگان به آنها هدیه می دهیم




خداوند همه را به راه راست هدایت کند.انشالله

سلام-وبلاگ جالبی دارید-امیدوارم همواره شاداب و موفق باشید
امروز می خوام به شما سیستمی رو پیشنهاد کنم که بازدید وبلاگ شما رو افزایش میده
**تخصص ما بهترین بودن است **
***افزایش سریع بازدید سایت و وبلاگ شما تا600هزار نفر در روز
***شمارشگر وبلاگ خود را منفجر کنید!!!!
***نمایش سایت شما در بیش از هزار سایت و وبلاگ پربازدید ایرانی
***کاملا رایگان و سودمند برای افزایش رتبه گوگل
http://ranknet.mihanblog.com
نکته:حتما ما را به دوستان خود معرفی کنید تا بازدید وبلاگ شما نیز افزایش یابد
مژده:کسانی که لینک باکس رو تا پایان مهر در وبلاگ خود قرار دهند1200بازدید رایگان به آنها هدیه می دهیم




ماهی شنبه 10 مهر 1389 ساعت 21:48

کل پستهای قبلی تایید میشه شدیداً

معمولاً این قدر لفتش میدن که کار از کار بگذره یک پرونده قتلی چیزی درست بشه

وقتی نیروی انتظامی بیافته دست سربازها دیگه بهترین از این نمیشه.
اصلاً من نمیدون سرباز وظیفه به چه درد نیروی انتظامی میخوره.
سرباز وظیفه فقط برای کارهای دفتری واینجور کارها باید باشه.
متاسفانه از لحاظ امنیت کشور در بحران بسر میبره کسی هم گوشش بدهکار نیست.
کلا نه خودشون امنیت جامعه وافذاد را تامین می کنند نه میگذارند کسی خودش امنیت خودش را تامین کند.
همین الان که سلاح سرد وگرم ممنوع هست اینقدر امار جرم وجنایت با سلاح گرم
بالاست وای به زمانی که سلاح گرم وسرد ازاد بشود.

مرتضی پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 19:57

واییییییییی نه بهنام.من الان متوجه شدم.چرا نگفتی بهم.ولش نکنی این حرومزاده رو

فدات شم.چشم ولش نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد